sobota, 30 listopada 2013

Wakacje nad morzem












Chcę lata...

Pozdrawiam
Agea

7 komentarzy:

  1. Piękny jest ten album! ;) Urocze wspomnienie wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny!
    cała istota scrapbookingu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje albumy są po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zdania, że przede wszystkim w takim okresie czasu na pewno bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć jak można spędzać ten czas aktywnie. Dla mnie świetną opcją jest wyczarterowanie jachtu od http://tempesta-jachty.pl/ i pływanie po jeziorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Planując wypoczynek nad polskim morzem, długo szukałem miejsca, które spełni moje oczekiwania zarówno pod względem lokalizacji, jak i standardu. Ośrodek https://www.lazurowybrzeg.pl/ przyciągnął moją uwagę atrakcyjnymi zdjęciami i pozytywnymi opiniami, więc zdecydowałem się zarezerwować pobyt. Nie zawiodłem się! Od momentu przyjazdu po wyjazd wszystko było na najwyższym poziomie. Oferta ośrodka jest bardzo bogata, począwszy od wygodnych pokoi, przez pyszne posiłki, aż po różnorodne atrakcje dla gości w każdym wieku. To idealne miejsce na spędzenie urlopu dla osób ceniących sobie wysoki standard i bliskość natury.

    OdpowiedzUsuń